Baineann an suíomh gréasáin seo úsáid as fianáin. Is ionann leanúint d’úsáid an tsuímh seo agus deimhniú go bhfuil comhaontú intuigthe ann go ngéilleann an cuairteoir don seasamh sin. Chun tuilleadh eolais a fháil ar an úsáid a bhainimid as fianáin téigh chuig ár bhfógra príobháideachais. 

Treoirlínte dea-chleachtais

Is ráiteas sárchleachtais iad na treoirlínte seo maidir le soláthar seirbhísí dlí ag aturnaetha/paralegals i ndáil le cásanna cosanta idirnáisiúnta. Ba cheart go gcloífeadh aturnaetha/paralegals leis na Treoirlínte go ginearálta. D’fhéadfadh go n-eascródh imthosca nuair nach leanann aturnae/paralegal na treoirlínte seo. I gcúinsí den sórt sin ní mór na cúiseanna sonracha gan déanamh a thabhairt faoi deara i scríbhinn ar chomhad an iarratasóra. Tá sé seo riachtanach chun críocha bainistíochta riosca/dearbhaithe cáilíochta éifeachtach agus chun an Bord a chosaint i gcás ina ndéantar gearáin leis an mBord agus/nó ina dtionscnaítear imeachtaí i gcoinne an Bhoird ag líomhain faillí i soláthar seirbhísí.

Féachfaidh an Bord le cásanna a leithdháileadh ar aturnaetha go tráthúil chun a chinntiú go gcloítear leis na spriocdhátaí reachtúla. Má leithdháiltear cás gar do spriocdháta, rachfar i dteagmháil leis an aturnae chun a chinntiú go bhfuil siad in ann déileáil leis.

Údarás chun gníomhú thar ceann cliant agus seirbhísí breise

  • Deonófar Deimhniú um Chúnamh Dlíthiúil amháin do Chleachtóir Príobháideach ar atreorú, chun aon chomhairle agus/nó cúnamh dlíthiúil a theastaíonn ón gcéim Ceistneora/Agallaimh/Achomharc a chlúdach go dtí go dtabharfar an cás chun críche. Chun amhras a sheachaint, tabhair faoi deara le do thoil nach n-údaraíonn deimhniú um chúnamh dlíthiúil dá leithéid a dheonaítear d’iarratasóir imeachtaí athbhreithnithe bhreithiúnaigh a thionscnamh.
  • Ní bheidh aon cheanglas ar Chleachtóir Príobháideach ar deonaíodh deimhniú dá leithéid d’iarratasóir iarratas a dhéanamh chuig an mBord ar dheimhniú leasaithe um chúnamh dlíthiúil chun gach céim ar leith den phróiseas a chlúdach.
  • Sa chás go measann Cleachtóir Príobháideach go bhfuil sé riachtanach doiciméad a aistriú nó tuairisc SPIRASI nó GP (nó aon tuarascáil eile) a fháil, ní mór iarratas ar dheimhniú leasaithe um chúnamh dlíthiúil a dhéanamh i ngach cás chuig an bPríomhoifig i gCathair Saidhbhín (PPUnit@ legalaidboard.ie).
  • Maidir le hAturnaetha an Bhoird um Chúnamh Dlíthiúil, níl Deimhniú um Chúnamh Dlíthiúil riachtanach ag céim na comhairle, ach ní mór aighneacht ar Dheimhniú Cúnaimh Dlí a dhéanamh má leantar le hachomharc chuig an mBinse Achomhairc um Chosaint Idirnáisiúnta.

Eochairchéim 1 – Cur Chuige Céadchéime/Réamhcheistneoir

 

  • Tabharfar eolas ginearálta agus comhairle don iarratasóir maidir le comhlánú an cheistneora ag an gcéad chruinniú. Ba cheart go bhfágfadh an t-iarratasóir an comhairliúchán seo leis an bhfaisnéis ar fad a theastaíonn uathu chun go mbeidh siad in ann an ceistneoir a chomhlánú.

  •  Ní mór eolas a thabhairt ar cheisteanna féideartha mar: inghlacthacht; nasc ; tír thionscnaimh shábháilte; eisiamh ; an tábhacht a bhaineann le sonraí teaghlaigh a chomhlánú le haghaidh aon iarratas ar athaontú teaghlaigh a d’fhéadfadh a bheith ann amach anseo; impleachtaí 15(3)(a-c) maidir le haon leanaí a rugadh nó a thagann isteach in Éirinn níos déanaí agus dualgais an iarratasóra ar Chosaint Idirnáisiúnta.

 

  • Ní mór faisnéis a thabhairt ar an bpróiseas Cosanta Idirnáisiúnta agus ar an mbonn chun Stádas Tearmainn a dheonú de réir an seicliosta in Foscríbhinn A.

 

  • Ní mór a chur in iúl don iarratasóir gurb é an bunús le Cosaint Choimhdeach (CC) a dheonú ná go bhfuil cosaint idirnáisiúnta de dhíth ar dhuine mar gheall ar fhíor-riosca díobhála tromchúiseach, rud a chiallaíonn:

 

  1. Pionós an bháis nó forghníomhú;
  2. Céastóireacht nó cóireáil mhídhaonna nó táireach; nó
  3. Bagairt thromchúiseach aonair do shaol nó do dhuine sibhialtach mar gheall ar fhoréigean gan idirdhealú i gcásanna coinbhleachta armtha idirnáisiúnta nó inmheánach.

 

  • Ní mór an t-iarratasóir a chur ar an eolas faoin nós imeachta um Chead Fanacht (PTR) chun breithniú a áireamh ar an gcéad dul síos; dualgas leanúnach an tAire a chur ar an eolas faoi aon athruithe ar chúinsí a d’fhéadfadh cur isteach ar PTR; agus tréimhse reachtúil 5 lá tar éis chinneadh an Bhinse Achomhairc um Chosaint Idirnáisiúnta tuilleadh aighneachtaí PTR a chomhdú roimh athbhreithniú deiridh ag an Aire. Ba chóir béim a leagan freisin ar a thábhachtaí atá sé go gcoinneodh an cliant an Bord/PP ar an eolas faoi aon athrú ar an seoladh. D’fhéadfadh go mbeadh gá le tuilleadh faisnéise faoin tír thionscnaimh (COI) a lorg agus b’fhéidir go mbeadh gá le treoracha breise a ghlacadh tar éis chinneadh an Bhinse a fháil sula ndéanfar aon aighneachtaí PTR breise le haghaidh athbhreithniú deiridh an Aire. I bhfianaise na fuinneoige cúig lá chun athbhreithniú a dhéanamh ar chinneadh diúltach PTR, ba cheart an t-iarratas PTR a choinneáil faoi athbhreithniú agus a nuashonrú nuair is gá.
  • Ba chóir go gcuimseodh an t-eolas a thugtar freagraí ar na ceisteanna riachtanacha agus tábhachtacha go léir a bhaineann, mar shampla, le teaghlach an iarratasóra; eolas sláinte; stair taistil agus imthosca pearsanta, lena n-áirítear achoimre ar shonraí a n-éileamh. Ba cheart forbhreathnú mionsonraithe ar an bpróiseas Cosanta Idirnáisiúnta a sholáthar don iarratasóir.
  • Ba cheart fiosrúcháin a dhéanamh leis an IPO ag an tús maidir le haon amas víosa/EURODAC agus ní mór treoracha a ghlacadh chun a mheas an bhfuil riosca ann maidir le haistriú Bhaile Átha Cliath III chuig aon tír DIII ábhartha eile agus ní mór breithniú a dhéanamh an bhfuil aon fhorais i ngach ceann díobh. cúinsí an chliaint chun cur i gcoinne aistrithe den sórt sin ar cheart aird an IPO a thabhairt orthu go luath, m.sh. má tá teaghlach in Éirinn; Rogha Airteagal 17 i gcásanna daonnúla (ní mór aighneachtaí a dhéanamh chuig an Aire freisin i gcásanna den sórt sin); easnaimh sistéamacha sa phróiseas Cosanta Idirnáisiúnta sa tír aistrithe atá beartaithe.
  • Ní mór an t-eolas agus an chomhairle ar fad atá sonraithe thuas a sholáthar don iarratasóir le linn an chomhairliúcháin fiú i gcúinsí ina bhfuil a gceistneoir comhlánaithe curtha ar ais acu chuig an IPO roimh an gcéad chomhairliúchán.
  • Ag an seisiún eolais agus comhairle seo ba chóir méid áirithe eolas fíorasach a fháil ón gcliant lena n-áirítear sonraí leighis agus sonraí teagmhála an DG chomh maith le húdarás chun eolas leighis a fháil más gá.
  • Tar éis an tseisiúin eolais cuirfear ceist, más gá, maidir le eolas faoi Thíortha Tionscnaimh ábhartha leis an Ionad Doiciméadúcháin do Dhídeanaithe (RDC) 1ú Urlár Cúirt Montague, 7-11 Sráid Montague Baile Átha Cliath 2 (Teileafón : 01-4776250 Ríomhphost: (refugee_documentation_centre@legalaidboard.ie) Déan machnamh freisin an bhféadfadh tuilleadh tuairiscí doiciméadacha/leighis cabhrú agus ba chóir iad a fháil.
  • Ba chóir an seicliosta réamh-cheistiúcháin in Aguisín A a úsáid lena chinntiú gur clúdaíodh na pointí riachtanacha go léir le linn an chomhairliúcháin maidir leis an bhfaisnéis a tugadh don chliant.
  • Ba chóir litir iarfhreastal a sheoladh chuig an gcliant ag cur achoimre ar an bpróiseas mar atá leagtha amach. Ba cheart go ndearbhódh an litir freisin na doiciméid a moladh don chliant a lorg nó a dúirt go bhféadfadh siad a fháil.
  • Ba cheart comhairliúchán breise a shocrú idir an t-iarratasóir agus aturnae nuair a bheidh an ceistneoir/ceistneoir aistrithe faighte ón Oifig um Chosaint Idirnáisiúnta. Dírítear an cruinniú seo ar chomhairle dlí bunaithe ar an t-eolais go léir atá sa cheistneoir comhlánaithe.
  • Tabharfaidh an t-aturnae aird ar na seicliostaí in Aguisín B-J agus é ag glacadh threoracha an chliaint agus ag tabhairt comhairle don chliant:

-Foscribhinn B: Measúnú Creidiúnachta

- Foscribhinn C: Seicliosta Réamhagallaimh an Fhorais Riaracháin

- Foscribhinn D: Náisiúntacht, Iar-Ghnáthchónaí agus Tíortha Airteagal 1E a Chinneadh

- Foscribhinn E: Sreabhchairt ar Ghéarleanúint

- Foscribhinn F: Sreabhchairt um Chosaint an Stáit

- Foscribhinn G: Seicliosta Malartach um Chosaint Inmheánach

- Foscribhinn H: Alt 15(c) Sreabhchairt Anailíseach

- Foscribhinn I: Caighdeáin Dóchúlachta agus Measúnú Riosca Amach Anseo

- Foscribhinn J: Airteagal 1(F) Seicliosta Eisiaimh 1 agus 2

  • Féadfar aighneachtaí scríofa a dhéanamh don IPO tar éis dul i gcomhairle leis an iarratasóir agus athbhreithniú ar chomhad an iarratasóra. Ba cheart aighneachtaí a dhéanamh i gcás ina bhfuil éileamh inargóinte ag cliant ar stádas dídeanaí nó ar stádas cosanta coimhdí, agus ba cheart go leagfaí amach san aighneacht an bonn lena áitítear go bhfuil an cliant i dteideal an stádas sin. Ba cheart go n-áireodh an aighneacht achoimre ghairid ar na fíorais agus na fíricí sin a nascadh le ráiteas ar an dlí. Más féidir, ceadóidh an t-iarratasóir na haighneachtaí sula seolfar na haighneachtaí chuig an IPO. D’fhéadfadh go n-áireodh na haighneachtaí sin: tagairt do nexus; athlonnú inmheánach agus saincheisteanna cosanta stáit; aghaidh a thabhairt ar aon neamhréireachtaí nó cúiseanna nach bhfuil doiciméadúchán ar fáil; COI ábhartha a áireamh; agus aghaidh a thabhairt ar aon saincheisteanna a d’fhéadfadh a bheith i mbaol ‘páipéir amháin’ nó ‘achomharc luathaithe’. Ba cheart go n-áireodh aighneachtaí saincheisteanna Cead Fanacht. D’fhéadfadh go n-áireofaí mar shampla in aighneachtaí i ndáil le Baile Átha Cliath III argóintí i ndáil le feidhmiú discréide Airteagal 17 nó aighneachtaí maidir le hiarratasóirí teaghlaigh i gcomhréir le hAirteagal 10. Féadfar aighneachtaí a dhéanamh maidir le tuarascálacha anailíse teanga má mheastar gur gá sin.

Is féidir tús a chur le dréachtú na haighneachta tar éis an ceistneoir a fháil agus COI agus taighde ábhartha eile a dhéanamh. Is féidir iad a chríochnú tar éis an chomhairliúcháin réamhagallaimh le cliaint agus athbhreithniú breise a dhéanamh ar an gcomhad.

  • Má fhaightear moladh dearfach maidir le Stádas Dídeanaí (RS), ba chóir scríobh chuig an gcliant ag dearbhú: toradh an iarratais; an fhíric go bhfaighidh siad a thuilleadh comhfhreagrais ón Roinn Dlí agus Cirt agus Comhionannais (DJE) ag míniú impleachtaí an stádais Chosanta; agus go mbeidh an t-aturnae ag dúnadh an chomhaid.
  • Má fhaightear moladh diúltach maidir le Stádas Dídeanaí agus má fhaightear moladh dearfach maidir le Cosaint Choimhdeach (SP), ba chóir scríobh chuig an gcliant ag dearbhú: toradh an iarratais; an fhíric go bhfaighidh siad a thuilleadh comhfhreagrais ón Roinn Dlí agus Cirt agus Comhionannais (DJE) ag míniú impleachtaí an stádais Choimirceach; agus treoracha an iarratasóra a ghlacadh maidir le. an fhéidearthacht achomharc a dhéanamh i gcoinne an mholta diúltach maidir le Stádas Dídeanaí.
  • Moladh diúltach RS/SP agus Cead Fanachta (PTR): ba chóir scríobh chuig an gcliant ag dearbhú: toradh an iarratais; an fhíric go bhfaighidh siad a thuilleadh comhfhreagrais ón Roinn Dlí agus Cirt agus Comhionannais (DJE) ag míniú na himpleachtaí a bhaineann le PTR a dheonú; agus treoracha an iarratasóra a ghlacadh maidir le. an fhéidearthacht achomharc a dhéanamh i gcoinne mholadh diúltach RS/SP.
  • RS/SP/PTR diúltach: Déanfaidh an tAturnae athbhreithniú ar mholadh na hOifige um Chosaint Idirnáisiúnta agus glacfaidh sé treoracha an iarratasóra i dtaobh an mian leo achomharc a dhéanamh chuig an IPAT i gcoinne mholadh diúltach RS/SP. Má ordaíonn an cliant go dteastaíonn uathu athbhreithniú ón Aire ar a éileamh PTR, ní mór an t-iarratas a dhéanamh laistigh de 5 lá ón gcinneadh achomhairc RS/SP diúltach ón IPAT.
  • Mura bhfuil an cliant ag achomharc nó ag lorg athbhreithniú - ba chóir litir a sheoladh chuig an gcliant á chur in iúl dóibh go bhfuil an cás críochnaithe agus dúnfar an comhad.
  • Déanfaidh an tAturnae athbhreithniú ar mholadh an IPO agus socróidh sé comhairliúchán laistigh den fhráma ama chun achomharc a thaisceadh chun comhairle a thabhairt ar na cúiseanna leis an diúltú agus glacfaidh sé treoracha an iarratasóra. 
  • Sa chás go dteipeann ar iarratasóir freastal ar chomhairliúchán, ba chóir don oifig iarracht a dhéanamh teagmháil a dhéanamh leis an iarratasóir ar an teileafón agus deis a thabhairt dóibh na fáthanna a bhfuil an coinne acu ar iarraidh a mhíniú.

 

  • Féadfar coinne eile a thairiscint má bhíonn go leor ama ann roimh dheireadh na tréimhse ama chun Fógra Achomhairc a chomhdú.

 

  • Níor cheart aon Achomharc a chomhdú mura bhfuil aon treoir shoiléir reatha ina leith sin. Ní féidir an treoir a thabhairt ach amháin tar éis moladh an IPO a chur in iúl don chliant.

 

  • Caithfidh aturnaetha a bheith aireach ar an bpráinn atá le hachomharc a dhéanamh agus nach mór spriocdhátaí sonraithe a chomhlíonadh.

 

Achomhairc ó bhéal agus achomhairc ar na páipéir

Ba cheart don iarratasóir a dheimhniú cibé acu an mian leo éisteacht ó bhéal a bheith acu agus ba chóir don aturnae:

  • Nós imeachta na héisteachta ó bhéal a mhíniú don iarratasóir. Má thugann an cliant treoir nach mian leo leas a bhaint as éisteacht ó bhéal, glac treoracha maidir leis na cúiseanna agus iarr ar an iarratasóir Údarás a shíniú ag dearbhú nach mian leo leas a bhaint as éisteacht achomhairc ó bhéal.
  • Má bhíonn aturnae den tuairim, d’ainneoin ceart an iarratasóra achomharc ó bhéal a roghnú, go bhfuil sé chun leasa an iarratasóra achomharc a roghnú ar na páipéir, ba chóir don aturnae tinreamh mionsonraithe a ullmhú ina leagtar amach an chomhairle don iarratasóir. agus an chomhairle sin a dhearbhú trí litir. Ní mór Fógra Achomhairc a chuirtear isteach ina leithéid de chás a chur isteach chomh mion agus a bheadh ​​mura raibh an t-iarratasóir i dteideal achomharc ó bhéal.

 

  • Sa chás go bhfuil an cheist ag dul ar aghaidh chuig éisteacht ó bhéal, tabhair breac-chuntas ar an gcineál ceistiúcháin agus ar na saincheisteanna a d’fhéadfadh teacht chun cinn ag an éisteacht; iarraidh ar an gcliant an Fógra Achomhairc a shíniú; fáil amach an bhfuil ateangaire ag teastáil don éisteacht ó bhéal agus má tá, lorg sonraí sonracha maidir le teanga agus canúint. 

 

Doiciméadúchán

Ba cheart d’aturnae iarraidh ar an iarratasóir aon doiciméadú a sholáthar, lena n-áirítear aon chéannacht agus doiciméid tacaíochta, agus doiciméid oifigiúla/comhfhreagras a bhaineann lena iarratas, lena n-áirítear an clúdach ina bhfuarthas na doiciméid.

Foirmeacha Achomhairc

Ba cheart don aturnae an fhoirm achomhairc cheart a roghnú. Ní mór achomhairc a chur isteach laistigh den teorainn ama riachtanach atá léirithe ar an litir diúltaithe.

Fógra Achomhairc - Achomharc maidir le Stádas do Dhídeanaithe agus do Chosaint Choimhdeach (Foirm 1)

Úsáidtear an fhoirm seo má tá achomharc á dhéanamh ag an iarratasóir i gcoinne an mholta gan Stádas Dídeanaí a dheonú, nó i gcoinne an mholta gan Stádas Dídeanaí ná Stádas Coimirce a dheonú.

Fógra Achomhairc - Achomharc maidir le Stádas Neamh-inghlactha (Foirm 2)

Úsáidtear an fhoirm seo má tá achomharc á dhéanamh ag an iarratasóir i gcoinne an chinnidh gur measadh a n-iarratas ar chosaint idirnáisiúnta a bheith neamh-inghlactha

Fógra Achomhairc - Achomharc maidir le Stádas Ina dhiaidh (Foirm 3)

Úsáidtear an fhoirm seo má tá achomharc á dhéanamh ag an iarratasóir i gcoinne an chinnidh nár cheart glacadh le hiarratas ar chosaint ina dhiaidh sin.

Fógra Achomhairc - Baile Átha Cliath III

Úsáidtear an fhoirm seo má tá achomharc á dhéanamh ag an iarratasóir i gcoinne an chinnidh gan Stádas Dídeanaí a dheonú faoi Rialacháin Chóras Bhaile Átha Cliath III.

Ba chóir don aturnae a shoiléiriú leis an iarratasóir an bhféadfaí aon doiciméadú nó cruthúnais eile a fháil sula gcuirtear isteach an Fógra Achomhairc/éisteacht ó bhéal.

Ní mór do gach Fógra Achomhairc:

(a) Ainm an iarratasóra a bheith ann; uimhir theastas cónaithe sealadach an iarratasóra; tír thionscnaimh; dáta breithe; grúpa eitneach; creideamh ; limistéar iar-ghnáthchónaithe sa tír thionscnaimh; gairm.

(b) Aon bhithsonraí eile a bhaineann leis an éileamh a leagan amach; aon athruithe ar na bithshonraí a soláthraíodh roimhe seo maidir leis an éileamh a shainaithint chomh maith le míniúcháin ar dhifríochtaí nuair a thagann siad chun cinn.

(c) Bheith freagrúil do na forais diúltaithe.

(d) Bíodh sé sainiúil don chás.

(e) Sainaithin fáth(anna) an Choinbhinsiúin.

(f) Luaigh eolais ábhartha COI a thacaíonn leis an éileamh. Caithfidh an t-eolas seo a bheith sainiúil d’éileamh an iarratasóra agus a bheith leagtha amach ar bhealach mionsonraithe mionchruinn.

(g) I gcás ina ndéantar aighneachtaí maidir le hearráidí dlí áirítear ráiteas ar an dlí, lena n-áirítear Lámhleabhar UNHCR, reachtaíocht ábhartha, dlí-eolaíocht (náisiúnta agus idirnáisiúnta) agus aon ráitis ábhartha ó scoláirí mór le rá. Ba cheart seasamh sonraithe an dlí a chur i bhfeidhm ar fhíorais chás an iarratasóra.

(h) I gcás ina ndéanfar aighneachtaí maidir le hearráidí fíorais a eascraíonn as moladh na hOifige um Chosaint Idirnáisiúnta (IPO), lena n-áirítear torthaí diúltacha/díobhálacha inchreidteachta, ní mór iad sin a shoiléiriú agus aghaidh a thabhairt orthu go sonrach. Ba chóir go mbeadh achoimre ar an earráid fhíorais san Fhógra Achomhairc; an soiléiriú a thug an t-iarratasóir (ina chuid focal); agus míniú ar an earráid fhíorais i gcás inarb infheidhme.

(i) Aghaidh a thabhairt ar aon saincheisteanna nós imeachta a eascraíonn as an agallamh céadchéime. Ba cheart an neamhrialtacht nós imeachta a mhíniú, chomh maith le ráiteas a chur ar fáil ón iarratasóir maidir le conas a chuaigh sé seo i bhfeidhm ar ac(h)umas chun ac(h)uid éileamh a chur i láthair.

(j) Déan cás maidir le cén fáth ar cheart an t-iarratasóir a aithint mar dhídeanaí agus/nó mar thairbhí de chosaint choimhdeach.

(k) Aon fhinnéithe ar gá dóibh freastal ar an éisteacht ó bhéal a shainaithint; agus

(l) Sainaithin teanga agus canúint an ateangaire más gá don éisteacht ó bhéal.

(m) Eolais faoi Thíortha Tionscnaimh agus cinntí atheagraithe ábhartha agus marcáilte go soiléir a bheith ag gabháil leis. Sa chás nach bhfuil sé sin ar fáil an tráth a thaisctear an Fógra Achomhairc, ba cheart an COI a chur ar fáil a luaithe is féidir ina dhiaidh sin, go háirithe nuair nach bhfuil aon éisteacht ó bhéal le tarlú. Ba cheart a chur in iúl don IPAT go leanfar doiciméadú breise sa litir chumhdaigh.

(n) Nuair a bheidh an Fógra Achomhairc dréachtaithe, ba chóir don aturnae a shíniú mar ionadaí dlíthiúil. Má theipeann ar an iarratasóir a Fhógra Achomhairc a thabhairt ar ais/a shíniú, cuir isteach an Fógra Achomhairc gan síniú chuig an IPAT in aon chás ina bhfuil treoracha faighte agat ón iarratasóir. 

Is féidir foirmeacha achomhairc a chur isteach chuig:

 

An Binse Achomhairc um Chosaint Idirnáisiúnta

6/7 Sráid Hanover Thoir

Baile Átha Cliath D02 W320

Teil: +353 (0) 1 474 8400

Scanta le Ríomhphost chuig: info@protectionappeals.ie 

 

Cuirfidh an IPAT an tIonad Dlí ar an eolas nuair a bheidh dáta na héisteachta ó bhéal socraithe. Táthar ag súil go ndéanfaidh an t-aturnae ionadaíocht ar an iarratasóir ag an éisteacht a thionólfar in oifigí an IPAT i Sráid Hanover ar an dáta sonraithe.

Moltaí ón mBinse Achomhairc um Chosaint Idirnáisiúnta (IPAT)

Má dhearbhaíonn IPAT na moltaí diúltacha ón IPO ba chóir don aturnae an t-iarratasóir a chur ar an eolas faoi roghanna atá ar fáil dóibh lena n-áirítear:

 

  • An fhéidearthacht go ndéanfaí athdhúichiú deonach;
  • Comhairle maidir le haon fhorais fhéideartha le haghaidh athbhreithniú breithiúnach;
  • Teorainn ama reachtúil 5 lá chun athbhreithniú a dhéanamh ar PTR a dhiúltú.

 

Cead chun Iarratais a Fanacht

Ba cheart a iarraidh ar an iarratasóir an tAire agus an t-aturnae a choinneáil ar an eolas faoi athruithe suntasacha ar imthosca a d’fhéadfadh cur isteach ar an iarratas (agus doiciméid tacaíochta a sholáthar) - go háirithe, ach gan a bheith teoranta do:

  • Aon athruithe ar chúinsí nó ar chomhdhéanamh a dteaghlach;
  • Aon athruithe ar a stádas pósta; agus
  • Aon athruithe móra ar a sláinte.

Ní hamháin go gceadaíonn Alt 49(6)(b) agus 49(9)(b) d’IPA 2015 d’iarratasóir ach cuireann siad ceangal ar iarratasóir é a chur in iúl don Aire maidir le haon athrú ar imthosca a tharlaíonn (i) idir an t-iarratas tosaigh ar chosaint agus déanamh an iarratais. moladh cosanta an IPO agus (ii) le linn na tréimhse 5 lá tar éis don iarratasóir an cinneadh achomhairc cosanta a fháil ón IPAT.Clúdaítear cead chun fanacht ina dhiúltú faoi a.49(4) ag na forálacha speisialta a bhaineann le breithiúnach. athbhreithniú atá in alt 5 den Acht um Inimircigh Neamhdhleathacha (Gáinneáil) 2000, agus mar sin ní mór agóid a dhéanamh ina choinne trí athbhreithniú breithiúnach laistigh de 28 lá.

Spriocdháta Reachtúil caillte

I gcás nach dócha go gcaillfear spriocam reachtúil, de bharr do locht féin nó don iarratasóir, ba cheart don aturnae iarratas ar shíneadh ama chun an t-achomharc a thaisceadh a thabhairt don IPAT láithreach bonn. foirm achomhairc). Ní mór an Aturnae Bainistíochta a chur ar an eolas láithreach más cliant de chuid an Bhoird intí é. Ba cheart do PPanna fógra a thabhairt don Bhord láithreach i gcúinsí ina ndiúltaítear iarratas ar shíneadh.

Athbhreithniú Breithiúnach

Ba cheart go n-áireofaí i gcomhairle ghinearálta don iarratasóir ag gach céim an bhfuil forais ann chun imeachtaí athbhreithnithe bhreithiúnaigh a thionscnamh. Má tá tú den tuairim go n-eascraíonn saincheisteanna athbhreithnithe bhreithiúnaigh ag am ar bith ba chóir duit é a chur in iúl don iarratasóir láithreach.

Aistarraingtí ón bpróiseas

Más mian leis an iarratasóir tarraingt siar ón bpróiseas um Chosaint Idirnáisiúnta ba cheart duit na hiarmhairtí a chur in iúl dó/di agus treoracha scríofa an iarratasóra agus na cúiseanna le tarraingt siar a lorg.

Íospartaigh ionchasacha gáinneála ar dhaoine a shainaithint

Ba cheart go mbeadh an t-aturnae ar an eolas faoin sainmhíniú ar íospartach gáinneála.

Is é is íospartach gáinneála ann ná duine:

  • Go ndearnadh é a iompar, a earcú, agus/nó a chuain [ceachtar] laistigh de thír agus/nó thar theorainneacha trasnáisiúnta;
  • Trí úsáid a bhaint as: eagla, calaois, forneart, dallamullóg, comhéigean agus/nó fuadach;
  • Chun críocha mí-úsáide, nó chun íocaíochtaí agus/nó sochair a thabhairt nó a fháil;
  • Chun críche dúshaothraithe le haghaidh saothair, dúshaothrú gnéasach nó baint orgán.

Nuair a dhéantar gáinneáil ar leanaí agus ar dhaoine a bhfuil lagú meabhrach orthu, ní gá go mbeadh aon fhoréigean, mheabhlaireacht nó comhéigean i gceist. I gcoinníollacha saothraithe den sórt sin is ionann iompar nó cothú agus gáinneáil.

Sa chás go bhfeictear d’aturnae go bhféadfadh cliant a bheith ina íospartach de gháinneáil, ba chóir an cliant a tharchur láithreach chuig an nGarda Síochána. D’fhéadfadh go mbeadh ar an aturnae freisin smaoineamh ar an gcliant a atreorú chuig gníomhaireacht ábhartha.

Mionaoisigh gan tionlacan

Má thagann aturnae ar an eolas go bhféadfadh cliant a bheith ina mhionaoiseach gan tionlacan, ba cheart dó dul i dteagmháil le hAonad Mionaoiseach Neamhthionlactha an Bhoird-smithfieldseparatedchildren@legalaidboard.ie.

Agallamh/Athbhreithniú Iar-IPO Cead Dearfach chun Moltaí a Fanacht

Má fhaightear moladh dearfach um Chead Fanacht (PTR) tar éis athbhreithniú Aireachta, ba cheart scríobh chuig an gcliant ag dearbhú:

  • Toradh an iarratais;
  • An fhíric go bhfaighidh siad a thuilleadh comhfhreagrais ón RFT ag míniú impleachtaí a stádais; agus
  • Go mbeidh an t-ionad dlí ag dúnadh a chomhad.

Má fhaightear moladh dearfach PTR ag céim agallaimh an IPO, b’fhéidir gur mhian leis an iarratasóir ligean don PTR seasamh má tá achomharc á dhéanamh aige nó aici i gcoinne moltaí diúltacha maidir le Stádas Dídeanaithe nó Coimirce Coimhdeach.

Ní thugtar cúnamh do chliant sa phróiseas clárúcháin le Biúró Náisiúnta an Gharda Síochána um Inimirce tar éis cinneadh dearfach a dhéanamh toisc gur ceist riaracháin é seo a gcaithfidh an cliant aghaidh a thabhairt uirthi.

Má seirbheáladh Ordú Díbeartha ar chliant de bhun alt 51(1) den IPA 2015, ní mór don aturnae scríobh chuig an gcliant chun a impleachtaí a mhíniú i dtéarmaí riachtanais tuairiscithe agus chun coinne a thairiscint, leis an aturnae/cásoibrí. má mheasann an t-aturnae é a bheith cuí agus riachtanach.

Má mheastar gur cuí sin, féadfaidh an t-aturnae uiríll scríofa a chur faoi bhráid an Aire Dlí agus Cirt agus Comhionannais ag leagan amach na cúiseanna nár cheart Ordú Ibeartha a bheith déanta ag a gcliant ina leith nó forais a chur isteach ar ar cheart an tOrdú Ionnarbtha a chúlghairm. Ag an gcéim seo, ba cheart an fhéidearthacht iarratas a dhéanamh ar athiontráil isteach sa phróiseas a bhreithniú freisin agus é a dhéanamh más cuí.

Má mheastar go bhfuil an cinneadh chun Ordú Ibeartha a eisiúint lochtach agus gur fiú imeachtaí Athbhreithnithe Breithiúnacha a thionscnamh, déanfaidh an t-aturnae imscrúdú ar an bhféidearthacht sin. Má tá an t-aturnae den tuairim nach n-eascraíonn aon saincheisteanna athbhreithnithe bhreithiúnaigh:

  • Ba chóir dó/di nóta soiléir a dhéanamh ar an gcomhad á rá sin;
  • Ba chóir an cliant a chur ar an eolas i scríbhinn;
  • Ba chóir go gcuirfí in iúl don chliant go bhféadfaí an dara tuairim a fháil go neamhspleách agus treoir a thabhairt d’aturnae príobháideach imeachtaí athbhreithnithe a thionscnamh, agus
  • Ba chóir a chur in iúl don chliant go mbeidh an t-ionad dlí ag dúnadh a gcomhad tar éis don dáta tuairiscithe a bheith caite.

Má tá aturnae den tuairim go bhféadfadh saincheist athbhreithnithe breithiúnach a bheith ann, ba chóir é sin a chur in iúl don chliant i scríbhinn agus comhairle a thabhairt dó ionadaíocht dhlíthiúil phríobháideach a fháil láithreach chun an rogha seo a leanúint.

Má tá tuairimí leagtha amach ag abhcóide maidir le hionchais JR, ní mór é seo a chur san áireamh leis an litir chuig an gcliant. Ní dhéanfaidh an Bord um Chúnamh Dlíthiúil táillí a íoc maidir le haon tuairim abhcóide nár údaraíodh roimh ré ag Seirbhísí Dlí i gCathair Saidhbhín. Má dheonaítear deimhniú um chúnamh dlíthiúil le haghaidh thuairim an abhcóide, ní mór don aturnae é sin a chur in iúl don chliant.

Má tá an t-aturnae den tuairim nach bhfuil aon fhorais fhéideartha ann le haghaidh Athbhreithniú Breithiúnach:

  • Caithfidh an t-ionad dlí an cliant a chur ar an eolas i scríbhinn; agus
  • ba chóir an cliant a chur ar an eolas faoin bhféidearthacht tuairim bhreise a fháil go neamhspleách, agus faoin tábhacht a bhaineann le teorainneacha ama reachtúla a chomhlíonadh maidir le hathbhreithniú breithiúnach.

Sa chás go bhfuil an t-abhcóide agus an t-aturnae den tuairim nach bhfuil aon fhorais ann ach go n-ordaíonn an cliant gur mian leo agóid a dhéanamh i gcoinne chinneadh an IPAT:

  • Níor cheart aon cheist JR a ardú; agus
  • Ba chóir don aturnae iarratas a dhéanamh ar thuairim an abhcóide/deimhniú cúnaimh dhlíthiúil, ag féachaint go háirithe d’fhorálacha Alt 5(5)(b) de na Rialacháin.